loading...

دانلود

این مطلب از وب سایت موزیکفا به صورت رپ انتشار گردید است. دانلود آهنگ نیست کنارم از شانیکو هم اکنون به درخواست شما عزیزان ♫ دانلود اهنگ آخه حدی داره دلتنگی به نام نیست کنارم با صدای شانیکو به همراه تکس

سمیرا بازدید : 115 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

این مطلب از وب سایت موزیکفا به صورت رپ انتشار گردید است.

دانلود آهنگ نیست کنارم از شانیکو

هم اکنون به درخواست شما عزیزان ♫ دانلود اهنگ آخه حدی داره دلتنگی به نام نیست کنارم با صدای شانیکو به همراه تکست و بهترین کیفیت در سایت قرار داده شد ♫

Download Old Music : Shanikoo | Nist Kenaram With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa

Shaniko358709175931275027 دانلود آهنگ شانیکو نیست کنارم

متن آهنگ نیست کنارم شانیکو

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

نیست کنارم؛ ببینه چه حالی دارم●♪♫
ببینه چه بی قرارم… ببینه طاقت ندارم…●♪♫
نیست ببینه؛ چه شبایی زیرِ بارون، به یادش توی خیابون…●♪♫
من و این دلِ داغون…●♪♫
آخه حدی داره؛ دلتنگی●♪♫
چرا انقده تو از سنگی؟!●♪♫
من که ندارم هیچ وقت جنگی؛ با تو…●♪♫
من که جونموُ برات میدم●♪♫
واسه داشتنِ تو، جنگیدم●♪♫
ولی تو گرفتی از من؛ دستاتوُ●♪♫
کارم هر شب شده؛ قدم زدن و سیگار●♪♫

Untitled 2 1 دانلود آهنگ شانیکو نیست کنارم
منو این دلِ بیماروُ؛ خوبش کن!●♪♫
کارم هر شب شده؛ بغض و گریه زاری●♪♫
فکرِ این که دوسم نداری…●♪♫
تنهام بذاری…●♪♫
آخه حدی داره؛ دلتنگی●♪♫
چرا انقده تو از سنگی؟!●♪♫
من که ندارم هیچ وقت جنگی؛ با تو…●♪♫
من که جونموُ برات میدم●♪♫
واسه داشتنِ تو، جنگیدم●♪♫
ولی تو گرفتی از من؛ دستاتوُ●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

شانیکو نیست کنارم

دانلود آهنگ شانیکو نیست کنارم



دانلود آهنگ جدید شانیکو نیست کنارم - موزیک تاپس
21 آوريل 2019 ... جدیدترین آهنگ شانیکو به نام نیست کنارم نیست کنارم ببینه چه حالی دارم ببینه چه بیقرارم ببینه طاقت ندارم آخه حدی داره دلتنگی چرا انقده تو.
دانلود آهنگ شانیکو نیست کنارم | Start Magazine
21 آوريل 2019 ... جدیدترین آهنگ شانیکو به نام نیست کنارم نیست کنارم ببینه چه حالی دارم ببینه چه بیقرارم ببینه طاقت ندارم آخه حدی داره دلتنگی چرا انقده تو.
دانلود آهنگ شانیکو نیست کنارم - اس موزیک
21 آوريل 2019 ... جدیدترین آهنگ شانیکو به نام نیست کنارم نیست کنارم ببینه چه حالی دارم ببینه چه بیقرارم ببینه طاقت ندارم آخه حدی داره دلتنگی چرا انقده تو.
دانلود آهنگ شانیکو نیست کنارم ببینه چه حالی دارم | با بهترین ...
21 آوريل 2019 ... جدیدترین آهنگ شانیکو به نام نیست کنارم نیست کنارم ببینه چه حالی دارم ببینه چه بیقرارم ببینه طاقت ندارم آخه حدی داره دلتنگی چرا انقده تو.
دانلود آهنگ شانیکو نیست کنارم ببینه چه حالی دارم (با بهترین ...
21 آوريل 2019 ... جدیدترین آهنگ شانیکو به نام نیست کنارم نیست کنارم ببینه چه حالی دارم ببینه چه بیقرارم ببینه طاقت ندارم آخه حدی داره دلتنگی چرا انقده تو.
دانلود آهنگ شانیکو نیست کنارم - تهران دانلود
21 آوريل 2019 ... جدیدترین آهنگ شانیکو به نام نیست کنارم نیست کنارم ببینه چه حالی دارم ببینه چه بیقرارم ببینه طاقت ندارم آخه حدی داره دلتنگی چرا انقده تو.
نیست کنارم شانیکو | Mp3 با کیفیت 128 و 320 متن آهنگ - رز موزیک
21 آوريل 2019 ... جدیدترین آهنگ شانیکو به نام نیست کنارم نیست کنارم ببینه چه حالی دارم ببینه چه بیقرارم ببینه طاقت ندارم آخه حدی داره دلتنگی چرا انقده تو.
دانلود آهنگ جدید شانیکو نیست کنارم بهترین کیفیت 320 و 128 متن ...
21 آوريل 2019 ... جدیدترین آهنگ شانیکو به نام نیست کنارم نیست کنارم ببینه چه حالی دارم ببینه چه بیقرارم ببینه طاقت ندارم آخه حدی داره دلتنگی چرا انقده تو.
دانلود آهنگ نیست کنارم از شانیکو | آهنگ باز
21 آوريل 2019 ... جدیدترین آهنگ شانیکو به نام نیست کنارم نیست کنارم ببینه چه حالی دارم ببینه چه بیقرارم ببینه طاقت ندارم آخه حدی داره دلتنگی چرا انقده تو.
دانلود آهنگ شانیکو نیست کنارم | آخه حدی داره دلتنگی چرا انقده تو از ...
21 آوريل 2019 ... جدیدترین آهنگ شانیکو به نام نیست کنارم نیست کنارم ببینه چه حالی دارم ببینه چه بیقرارم ببینه طاقت ندارم آخه حدی داره دلتنگی چرا انقده تو.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 318
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 455
  • بازدید سال : 9,523
  • بازدید کلی : 85,829